10.3.12

summertime

Mä olin eilen ekaa kertaa ilonen ku sato vettä! se tarkottaa sitä että lumet sulaa nopeemmin ja kevät ja kesä saapuu Pohjoseen. Ei oo jääny epäselväks et kaikki haluu kesän nytheti, sillä varmaan joka toises blogis on hehkutuskuvii ja kesäostoksia. Mä lankesin syöttiin ja viimeset päivät on ollu tuskaa ku en oo voinu muuta ajatellakaa.

Oon päättäny et täst tulee mun paras kesä koskaan. Täytän 18-vuotta, meen parhaiden kanssa viikon matkalle, pääsen istuu iltaa ravintolalaivaan (xd, kyllä sitä mä ootan), saa hyppiä vähissä vaatteissa vesisateessa, mul o maailman sulosin poikaystävä (hoho tiiän et luet;)), saan auton ja voidaa lähtee kavereiden kanssa roadtripille, mennä kesätöihin, kävellä paljain jaloin, ajaa pyörällä yöllä ja silti on lämmin, mennä yyteriin ja nukkua teltassa ja kaikkee muuta kivaa! Ei voi muuta ku oottaa innolla. :)

Ja koska oon niin ilkee ni taon teidän lukijoiden päähän (jos jostain kumman syystä siellä ei vielä ole) vähän kesähumua!







kuvat weheartit
























Can´t wait!

2 kommenttia: