25.3.12

ruuvit on irrallaan ja renkaat lyö tyhjää




Helouta! Meinasin alottaa perus valitusvirrellä, mutta sitte tajusinki ettei mulla ollukaan yhtään tyhmä viikonloppu! Paitsi se lauantai ilta kun homehduin yksin ja jopa alennuin vuokraa tuoreimman twilightin. En ees tajuu miks katsoin sen kun kerran inhoon niitä niin paljo.:D Kai se on vaa sellanen että kaikki on yleissivistyksen takia nähtävä.

Perjantai illalla oltiin tuplatreffeillä (XD) pelaa bilistä ja vetää pizzat naamariin. Illalla sitte juhlittiin vähän mulle uusissa merkeissä Charlottaa, jonka synttäreitä juhlitaan ens lauantaina siis kolmannen kerran. :D Tänään oon viettäny monta tuntia siivoillessa ja järjestellessä mun huonetta uuteen uskoon. Kattelin Weheartitsta jotain kuvia ja sain kauheen sisustusinspiksen. Ainiin ja olin tänään myös ekaa kertaa autonratissa;)


H&M 9,90e, 4,95e, 3 e
 

1 kommentti:

  1. Oi mitä ihanuuksia tuossa ekassa kuvassa onkaan! :) <3

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista