4.2.12

Lucky me

Hei, nimeni on Ella ja olen shoppausholisti. Tässä todiste:



























Kierreltiin äidin kanssa tänään koko päivä kirpparia ja Myllyä ympäri. Nyt oon ihan rätti-poikki-väsyny mut päätin tulla hehkuttaa mun uusia kenkiä! Oon ettiny tollasia niiiiiiiin kauan ja nyt löysin 20e kirpparilta ja vielä aitoa nahkaa! Voinko olla onnellisempi? no en. Oon funtsinu et vois pitää sellast pikkus taukoa tosta shoppailusta... Alkaa ihan hävettää kun tajuaa et ittellään ei oo mitään itsehillintää mitä tulee ruokaan tai shoppailuun! Toinen suosikki oli toi musta, kauluksellinen liivi Cubuksen alennuksesta ja samasta paikasta myös noi haaleet vähän kuparin väriset farkut. Siniset farkut, raitapaita ja neuletakki on kaikki kirpparilta. Että sellanen päivä, nyt alotan virallisen ostolakon. (kattokaa vaan ni huomenna on taas uus paita tääl...)

1 kommentti:

  1. NOI KENGÄT ON NIIN TÄYDELLISET ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista