11.2.12

dress like you want it

Ihana lauantai päivä alko niinkin ihanasti kun 3,5 tunnin wanhojentanssitreeneillä koululla. Koululta tulin suoraan isän tykö ja tässähän mä oon löhönny olohuoneen sohvalla siitä asti, lukuun ottamatta vessataukoja ja satunnaist ramppausta jääkaapilla. Tuntuu et oon käyny läpi internetin jokasen sivuston ja voisin heittää tällä hetkellä koneen ja telkkarin siinä samalla seinään, koska yksin kertasesti mulla on niin tylsä ja levoton olo. Kiva angsti. 

Tajusin kuitenkin tässä Weheartit:a selaillessani, että voisin tulla nyt esittelemään vähän mun omaa tyyliäni ja mitkä vaatteet on mun mieleen. Oon todella kiinnostunu vaatteista, mutta asukuvia täällä pahemmin ei ole näkynyt. Jotenkaan ei vaan ole ketään ketä kuvat ottais enkä tunnun itselaukaisimellakaan saavan julkaisukelpoisia kuvia. Kameran muistikortti on yhtä tyhjä ku mun pää, joten nappailin netistä sitten jotain kuvia tänne. Omasta mielestäni tärkeintä on että vaatteet ovat mukavat päällä. Mikään ei oo rasittavampaa kun liian lyhyt paita, puristavat housut tai huonot korkokengät. Jonkinlainen kuva mulla on mun pukeutumisesta, mutta ei kuitenkaan niin selvä että sitä osaisin kuvailla tarkemmin. Yhtenä päivä tykkään olla naisellinen ja oikeen tyttömäinen ja seuraavana päivänä tungen converset jalkaan ja ruutupaidan päälle. Yleensä yhdistelen myös tosi paljon erityylisiä vaatekappaleita. Jos puen päälleni esimerkiksi bleiserin, tykkään yhdistää siihen jonkin löysän rönttöpaidan tai converset.

Kuvat eivät kaikki ehkä vastaa sitä miten pukeudun, vaan useat sitä mistä pidän ja minkälaisia vaatteita tahtoisin omaan vaatekaappiini. 
































Näin köyhänä opiskelijana ei ole ehkä samalla tavalla varaa ilmaista itseään, mutta tyydytään tähän ja katsotaan asiaa parin vuoden kuluttua kun on vakituinen tulon lähde! :) Mites, aukeniko yhtään? 

4 kommenttia: