25.1.12

I saw something that reminded me of you

Piitkästä aikaa! Mä oon kans taas niit tyyppei ku heti ku ei elämäs tapahdu mitään kummaa ni jätetää blogi yksinään lojumaan ja sit vähän ajan kuluttua tullaan tilittää tänne sitä.
    Mut eipä täs tosiaan mitään kurjuutta kummempaa oo tapahtunukkaan. Viime viikonloppu meni mönkään niinku aina, jos pikkasenki yrittää suunnitella ja lopulta tyydyin vaan perjantaina leffaan kattomaan Sherlockia, jota aluksi vastustin henkeen ja vereen mutta johon lopulta ehdoin tahdoin suostuin huonon omantunnon puolesta,  ja lauantaina leffailtaan poikaystävällä. Tuli siinä viime viikolla herkuteltuakin yhdellä jos toisella Subilla ja juustoaterialla. <3

Huomasitteks muuten et oon vähän muokannu blogin ulkonäköä. Oon alusta asti ollu tyytymätön siihen ja nyt sain edes vähän siitä mun näkösen. Me happy! (vai miten se nyt menikää?)























Tänään olikin "koeviikon" ensimmäinen koe, jota olin tekemässä Charkilla kun koe tosiaan tehtiin verkossa. Nyt pitäs jaksaa vielä parit matikan tehtävät vääntää ja sit oon done edes hetkel ainakaa kaikissa koulujutskissa! Mikä vapauden tunne!














Lauantaina suuntaan kaverille "illanistujaisiin", joista näyttää tulevankin jo jonkinlainen vuosittainen tapa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti