26.1.12

I may not be there yet, but I´m closer than I was yesterday

Tää päivä alko kauheella kiireellä, kun nukuin pommiin ja jouduin laittautuu 10min et ehdin kouluu... Nyt alkaa koulu hetkeks ees rentoutuu ku on pelkästää kertausta ja läksyt ja esseet on historiaa eikä koeviikollakaa on kun neljä koetta joista vaan yks on lukuaine, jess! Joulun jälkeen iskee aina kauhee laiskuus eikä oikeen koulu maistu samalla tavalla ku syksyllä. Oon iha intona wanhoista ja kaikesta risteilystä ja ollaa vaan koko tääkin viikko Charkin kanssa keskitytty alkonsivuihin tuhat kertaa paremmin ku johki samperin derivaattafunktioihin. Saas nähdä miten toe koeviikko tulee oikeen sujumaan...
Huomen aamuna suuntaan sitten lääkäriin ja oon päättäny et vaik aikaa ei kuluiskaan niin kauan niin otan "omaa lomaa" (niinkun meillä päin sanotaan )  ja jätän menemättä kahdelle ekalle aamutunnille... Must on tullu aika pahiz, koska oon niin tunnollinen etten lintsaa koskaa. :D tääkin on jo toka kerta täl viikolla!

Voisko joku ihana valaista mua ja kertoa mikä samperi tässä on etten saa mun biisilinkkejä sellaisina nättinä palkkeina tohon yläpuolelle vaan niist tulee tollasii jäätävii linkkejä? Tos on kyl toi kohta mihin sen osotteen voi pistää mut musa ei silti vaan tuu:O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti